Kiedy warto uaktywnić styl Organizatora?

W jakich sytuacjach warto uaktywnić styl Organizatora?

Wysłuchaj modułu


Wtedy, kiedy konieczne jest bardziej zorganizowane, skoncentrowane na szczegółach, jakości podejście do zadań zawodowych.


Funkcjonowanie osobiste:

  • Usłyszałeś od innych, że nie doprowadzasz do końca spraw lub nie dostarczasz tego, do czego się zobowiązałeś, nie wywiązujesz się ze zobowiązań stosunkowo często,

  • Masz problem, by zorganizować swoją pracę

  • Nie przywiązujesz odpowiedniej uwagi do szczegółów, detali czy jakości realizowanych zadań,

  • Twojej pracy czasem brakuje jakości lub dobrej oceny

  • Skaczesz z kwiatka na kwiatek, tracąc z oczu to co istotne,

  • Sprawia ci kłopot znalezienie rzeczy, ponieważ nie pamiętasz, gdzie je położyłeś, możesz uznać siebie za bałaganiarza w tak dużym stopniu, że zaczyna Ci to przeszkadzać,

  • Masz problem ze zorganizowaniem pracy innym osobom


Sytuacje zawodowe:

  • Konieczne jest poszukiwanie, znajdowanie i obrabianie dużych ilości informacji i danych,

  • Dostałeś(aś) zadanie poprawienia procesu realizacji zadań lub projektu,

  • Masz zaplanować prace zespołu, zaplanować przebieg projektu,

  • Masz zadbać o wysokie standardy pracy i etykę zawodową swoją lub innych osób,

  • Priorytetem Twoich zadań zawodowych jest jakość,

  • Musisz poprowadzić projekt od początku do końca,

SEE ALL Add a note
YOU
Add your Comment
 
top