MPI (Management Pattern Indicator)


Aby otrzymać pełen raport musisz się zalogować. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zaloguj się teraz.


Poniższy kwestionariusz zawiera stwierdzenia, które dotyczą różnych Pana (Pani) cech i zachowań. Proszę przeczytać dokładnie wszystkie stwierdzenia i ocenić, w jakim stopniu są one prawdziwe w stosunku do Pana (Pani). Odpowiedzi proszę udzielić stosując poniższą skalę ocen:

1. zdecydowanie się nie zgadzam
2. raczej się nie zgadzam
3. trudno ocenić, ani się zgadzam, ani nie zgadzam
4. raczej się zgadzam
5. zdecydowanie się zgadzam

Nie należy stosować zbyt często oceny środkowej, neutralnej, ponieważ dostarcza ona stosunkowo mało informacji. Proszę pamiętać, że nie ma „dobrych” czy „złych” odpowiedzi, ponieważ ludzie różnią się od siebie. Naturalnie udzielanie odpowiedzi na załączonej skali może być trudne w niektórych przypadkach: zachowanie i poglądy zmieniają się w zależności od sytuacji. Proszę jednak dokonać ogólnej oceny mówiącej jaki Pan jest (jaka Pani jest) zazwyczaj.

 

1.Przed rozpoczęciem zadania, zwłaszcza dużego, dzielę je na mniejsze i wykonuję zgodnie z planem.
2.Jestem bezpośredni i chętnie przechodzę od razu do rzeczy.
3.Miewam zmienne nastroje, czasami czuję się w jakiś sposób bez wyraźnego powodu.
4.Porządek w biurze nie jest moim priorytetem. Mam wszędzie mnóstwo papierów, dokumentów.
5.Staram się skrupulatnie wywiązywać ze swoich zobowiązań.
6.Kiedy napotykam na przeszkody w realizacji zadań, intensyfikuję moje wysiłki.
7.Lubię pracować zespołowo. Praca zespołowa jest zdecydowanie bardziej efektywna.
8.Uwielbiam wymyślać nowe idee, kierunki, cele.
9.W trakcie konfliktu zachowuję się racjonalnie i zachowuję spokój.
10.Często pracuję bardzo szybko.
11.W pracy z innymi jestem empatyczny/empatyczna. Doskonale rozumiem, co czują inne osoby.
12.W zadaniach najważniejsze jest, aby widzieć całość.
13.Zdarza mi się, że podczas stresujących sytuacji nie wiem jak postępować, praca nie idzie do przodu. Czasem zamykam się w sobie.
14.Szybko domykam zadania.
15.W pracy lubię kiedy jest przyjemna atmosfera.
16.Bywa, że jestem roztargniony, zapominam, czasem nie mogę odnaleźć rzeczy, nie pamiętam gdzie je położyłem.
17.Można na mnie w każdej sytuacji polegać.
18.W stresie pracuję efektywniej niż wielu moich kolegów.
19.Nie lubię konfliktów, zwykle nie kończą się dobrze dla żadnej ze stron.
20.Lubię snuć rozmaite plany, to właśnie nowe pomysły i idee są najważniejszym motorem mojego rozwoju zawodowego.
21.Lubię mieć pod ręką plan, listę rzeczy do zrobienia.
22.Lubię zawody, rywalizację, wyzwalają u mnie ducha przedsiębiorczości.
23.Potrafię zjednywać sobie ludzi i potrafię ich przekonać.
24.Myślę, że życie to nieustanna zmiana, nie wiadomo dokąd nas zaprowadzi.
25.Lubię w pracy zagłębiać się w szczegóły, plan wykonania.
26.Lepiej się tłumaczyć z błędów, niż zbyt długo namyślać nad działaniem, ponieważ wówczas jest ryzyko, że nie zaczniemy działać.
27.Z chęcią słucham innych, zawsze biorę pod uwagę punkt widzenia współpracowników.
28.Lubię w pracy nowości, rozwój, wymyślanie nowych kierunków czy produktów.
29.Podejmując decyzje starannie rozważam wszystkie „za i przeciw”.
30.W trakcie konfliktu otwarcie mówię, co mi nie pasuje.
31.Widzę dobre strony każdej osoby.
32.Chętnie stosuję różne nowinki w pracy.
33.Lubię, kiedy zadania mają jasną strukturę i wiem dokładnie co mam robić.
34.Lubię mierzyć swoje postępy w pracy.
35.W realizacji zadań najważniejsze jest, aby optymalnie ułożyć współpracę i zachować dobre relacje.
36.Śledzę wnikliwie trendy w mojej branży.
37.Ważniejsza od celu jest droga jaka do niego prowadzi.
38.W zadaniach najważniejszy jest cel do osiągnięcia.
39.Lubię rozmawiać z innymi, nawet o tzw. niczym.
40.Bardziej interesuje mnie wymyślanie nowych rzeczy niż zastanawianie się jak je wdrożyć.

6 czerwca, 2019
top